Monday, March 28, 2011

::TAK NAK BALIK..:(::

Akhirnya hari ahad muncul jugak..hmmmm..pejam celik,pejam celik, dah 9 hari rupanya sy bersama Mr.HUBBY..dan kini masa untuk kembali ke Kangar..dan cuti sakit yang diberikan oleh doktor untuk selsema sy pun dah habis..dan selsema sy jugak dah baik sepenuhnya kini..cuma rasa sayu dan sedih sangat nak berpisah dengan Mr.HUBBY..ye la, bila dah duk lama-lama, camtu la rasanya tiap kali bila terpaksa berpisah balik..

So malam ni sy naik bus dari Ipoh ke Kangar pukul 8.00 malam..masa on d way nak ke Terminal Bas tu, sepanjang jalan sy menangis.."syg tak nak balik..syg nak duk dengan B"..itu la ayat yang sy luahkan kepada Mr.HUBBY sampai air mata sy ni tak henti-henti mengalir..sedih sangat.."syg kan keja dah besok, nanti lepas ni kita jumpa lagi..nanti B off, b balik kg tengok syg and BABY"..camtu la Mr.HUBBY memujuk sy..tp pujukan tu tetap tak akan menghentikan air mata sy ni daripada mengalir laju..

Bila dah sampai Terminal Bas tu, lagi la terasa sangat..cam nak jerit kuat-kuat yang sy tak nak balik ke Kangar..sy nak stay dengan suami sy..sebelum naik bus, Mr.HUBBY cakap lepas ni sy tak perlu la nak datang ke Ipoh, biar Mr.HUBBY je yang balik sana..ye la, Mr.HUBBY kesiankan sy, dengan kandungan yang semakin membesar..dan seperti biasa sy akan cium tangan suami sy and Mr.HUBBY pulak kiss dahi sy..sayunya hati..masa atas bus Mr.HUBBY hantar msg "jangan nangis-nangis ye syg"..huuaaa, lagi la laju sy nangis..:(..then masa Mr.HUBBY call pun cakap sambil nangis-nangis..sampai orang sebelah pun perasan yang sy nangis..biar la, sy dah tak peduli dengan anggapan orang..


Semakin bus laju meninggalkan Ipoh, sama jugak dengan airmata sy laju je mengalir keluar..hmmmm..sampai bila la agaknya sy dan Mr.HUBBY akan kekal macam ni??sy dah letih dan penat dengan semua ni..tiap-tiap minggu kalau sy balik Ipoh, macam ni la keadaannya..susahnya hidup bila berjauhan dengan suami..hanya orang yang mengalaminya sahaja yang boleh rasa ape yang sy rasa..tambah-tambah sy tengah preggy skang ni..:(..pape pun sy perlu kuat untuk my Lil Hero..

4 comments:

  1. jamal: huhuhuhuhu..sabar dh la ni..:(

    ReplyDelete
  2. kak pernah rasa dah..masa kak pjj di selangor dulu..kat perlis ok g mcm dekat jaa... sabar yer pah.. tak lama g dapat tukaq ler..

    ReplyDelete
  3. dekat pun 3 jam lebih la kak..hmmm..x suka cmni..sampai bila la nk dpt..lepas 1 alasan, 1 alasan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...