Friday, September 6, 2013

:: Mr.DIY : BEKAS UNTUK ALMARI SOLEK::

Ini pun gambar yang sempat disambar masa ber Mr.DIY hari tu.. hehehehe.. barang keperluan untuk kekemasan almari solek.. hehehehe.. lepas dah selesai, melakukan kerja-kerja di dapur, mommy teruskan kerja-kerja untuk meja solek.. sambil ditemani anak teruna buat kerja.. bukan tangan je jalan, mulut pun tak berhenti bercakap dengan Ajeeq.. huhuhuhuhu..

Jom tengok apa yang ada untuk mommy kemas meja solek tu.. 


So inilah gambar keseluruhan meja solek kat rumah.. semak je bila ditenggokkan balik.. dah lama sebenarnya mommy beli bekas pink dengan biru tu.. dari memula pindah masuk rumah ni.. pink untuk barang mommy dan biru untuk diletakkan barangan Mr.DADDY.. walaupun Mr.DADDY tu lelaki, tapi barang-barang keperluan sama banyak dengan mommy punya.. so terpaksa asing-asingkan..



Yang ni pulak gambar disebalik cermain tu.. dah lama tak bersusun.. so petang tu mommy tekadkan hati merajinkkan diri nak susun-susun benda alah tu.. masa ni berterabur susunan.. lepas pakai, main letak je balik..


Yang ni lepas dah siap disusun.. tingkat paling atas, mommy letak semua perfume Mr.HUBBY.. tuuu tengok betapa banyaknya perfume Mr.HUBBY punya.. berderet-deret punya turutan dia..


Yang tingkat tengah ni mommy letak barang-barang mommy yang jarang digunakan.. untuk keperluan harian, ada bekas yang mommy letak.. jap lagi sampai turn untuk diceritakan.. hehehehe..


Yang ni bahagian bawah sekali, mommy letak segala-gala minyak-minyak angin.. diapit oleh tisu muka dan bedak Mr.DADDY.. entah guna ke tidak lagi bedak tu.. nak buang, sayang la pulak.. heehehe.. banyak lagi bedaknya tu..


So inilah keseluruhannya almari solek mommy.. dari tingkat atas hingga ke bawah..


So inilah la bekas yang mommy letakkan segala keperluan harian yang mommy dan Mr.DADDY guna hari-hari.. heheheehe.. senang, cari bekas yang boleh sekalikan semua keperluan kami.. tak nampak semak sangat depan cermin tu..



So itu gambar mommy zoom dekat sikit bagi nampak susunan dan apa yang ada dalam bekas tu.. nampak tak barang mommy yang menguasai keseluruhan bekas tu.. dari dalam sampai la ke luar tepi-tepi dan celah-celah tu.. heheheehe.. haa nampak kemas la sikit, sebab bekas tu je yang ada kat depan tu.. tak semak sangat mata mommy yang memerhati ni.. hehehehe.. Alhamdulillah puas hati.. :)..

4 comments:

  1. cantik dan kemas! sesuai sgt join kat sini ni...hihi ;)

    http://susunatursioca.blogspot.com/2013/08/sticky-post-cabaran-bulan-september.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. K.FIZAH, kiter selalu je skodeng blog susunatur akak tu.. hehehe.. nak join contest segan la.. bukan cantek mne pun kiter buat.. hehehehe..

      Delete
    2. ok laa ni..plg penting efektif...tak gitu? ;)

      p/s selalu tgk muka awak ni sama mcm sorang pelakon ni..ape ek nama nya..lupa laa..hee

      Delete
    3. hehehe.. bila rajin tu ok la.. kalo dh malas, ape pun x buat.. hehehe.. waaah, mcm pelakon ke?? hehehe.. kembang la kejap sy ni..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...