Thursday, September 26, 2013

::DAISO : SHOPPING LAGI::

Assalam semua.. salam pagi Khamis.. semalam, berjenjalan dengan officemate time rehat, kami ke Daiso lagi.. hehehehe.. ada barang yang mommy nak beli.. barang yang dah target lama dah.. hehehe.. so, bila dah gaji, terus la tunaikan impian nak berdaiso ni.. hehehehe.. untuk sesi susun atur di rumah.. hehehehe.. semenjak dua menjak ni, rajin betul duk susun-susun, deko-deko kat rumah.. especially ruang dapur kesayangan mommy tu.. hehehehe..

Jom tengok ape yang mommy beli di Daiso..





Tudia empat barang yang dibeli.. hehehe.. last sekali tu curtain ye.. mommy beli untuk letak di dapur.. sebab yang sedia pakai sekarang nak ambil basuh.. boleh la berganti-ganti.. tak de la pakai itu je langsirnya.. so memandangkan kami di rumah sewa lagi, langsir tu tak de la nak cantek-cantek sangat.. cukup untuk menutup tingkap dan cantek di mata mommy.. hehehehe.. 





Ok la langsir tu kat situ.. elok-elok je singkatnya.. sebab kat dapur tak boleh pakai curtain yang labuh.. heheheehe.. nak bagi cahaya masuk, so cerah la sikit dapurnya.. 

Ok dah itu je yang nak dibebelkan kali ni.. huhuhuhu.. nanti mommy update lagi ye.. :).. now busy sikit.. hehehehe.. dengan kerja-kerja yang perlu diselesaikan..

3 comments:

  1. sebelah bawang tu bekas utk minyak ke? aduhh kemas betul dapurnya..is is suka tgkkk....:) :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe, ye kemas, sbb jarang2 masak kat umah.. hujung minggu je.. huhuhu.. tu yg barang kemas je x terusik..

      Delete
  2. salam akak..nk tnya mana akak bli botol letak minyak tu..seblh sos life..(kalo x silap tgok la)..heehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...