Friday, September 13, 2013

::BERSUA UNTUK BERKURSUS::

Assalamualaikum untuk semua.. Salam petang jumaat jugak untuk semua.. entry kali ni tak de nak berceloteh panjang, just nak bagitau yang blog akan menyepi sekejap.. sekejap pun seminggu jugak la kan.. hehehehe.. sebabnya tuan tanah kedaung nak berkursus.. yeeaaayyyy, bestnya kursus.. dapat rileks kejap dari memikirkan perihal kerja-kerja di pejabat.. itu yang paling disuka tentang kursus ni.. heheheehe..

So kali ni mommy berkursus di Negeri Melaka Bandaraya Bersejarah.. jauhhh tuuuuu.. tapi nak tak nak kena pergi la.. sebabnya berkaitan sangat dengan kerja-kerja seharian di pejabat ni.. kalau tak pergi, camane nak buat kerja dan ketinggalan la dari orang lain.. huhuhuhu.. ok, itu je yang nak dihebohkan kat sini.. hehehehee.. pada kawan-kawan yang bersusun atur tu, mesti ceq rindukan blog korang semua.. heheheeh.. lately ni dah suka dan terjebak untuk terjah blog-blog susun atur ni.. hehehehe..


Disitu la tempat yang akan mommy berkursus nanti.. 4 hari 3 malam.. 

Kursus Latihan Training of Trainers ( TOT ) Sistem eJKM

Yang best, mommy akan hangkut Ajeeq sekali bawa pergi Melaka nanti.. hehehehe.. mommy dan anak tidak dapat dipisahkan.. tinggal Mr.DADDY je duduk Ipoh.. Mr.DADDY kena jaga diri baik-baik kat sini.. jangan nakal-nakal ok mommy dengan anak tak de ni.. we will miss u daddy.. mmuuuaaaahhh..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...