Thursday, March 24, 2011

::Mr. HUBBY YANG SENGETZZZ::

Itu lah Mr.HUBBY sy..lately ni dia selalu wat sengetzzz..kadang-kadang tu kita sampai naik geram dekat dia..tapi last-last tu senyum jugak..:)..
  • Kalau nak bergambar mesti dia suka wat mimik muka yang wat kita nak tergelak..dah tak senyum betul-betul cam dulu dah..kena cakap banyak kali or snap banyak kali baru dia mau senyum betul-betul..
  • Kalau nak ke pasaraya beli barang then kalau sy amik bakul, Mr.HUBBY akan galas bakul tu cam galas handbeg plak..hehehe..nak tergelak pulak sy tengok..sampai ada orang dekat pasaraya tu yang tengok dan senyum je dengan gelagat suami sy tu..
  • Kalau sy cakap ape dengan Mr.HUBBY, dia suka main-main..tak serius..kadang-kadang tu tanya sampai berkali-kali ape yang kita cakap..padahal bukannya duduk jauh pun..tapi saja wat-wat tak dengar..cam nak cubit-cubit je telinga dia tu..
  • Kalau sy nak minta tolong pape dengan dia, dia wat tanya banyak kali..kadang-kadang sy pun naik hangin jugak dengan suami sy tu..then bila dia tengok sy cam nak marah, so dia make sure akan wat gelagat bagi sy tersenyum balik..
  • Tapi sekarang ni kadang-kadang tu Mr.HUBBY cepat nak marah..tapi bukan dengan sy la..dengan kawan-kawan sekerja dia..MY GORGOUS MOM IN LAW cakap besa la dah nak dapat anak lelaki..oohh ye ke??
Tapi dengan sikap sengetzz suami sy ni la yang membuatkan hari-hari yang sy lalui penuh dengan gelak ketawa dan senyuman..:)..tak pernah rasa suram..ditambah pulak dengan kegembiraan nak menyambut kelahiran our Lil HERO..:)





p/s: banyak lagi pic yang sy dah delete..kalau tak boleh upload semua..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...