Monday, March 14, 2011

::BABY IKUT PAPA YE::

Lately ni sy suka untuk bercakap dengan BABY..kalau ikutkan perkembangan BABY, sekarang ni BABY dah boleh mendengar bunyi di sekeliling..so, thats why la sy rajin untuk bersembang dengan my Lil Boy ni..hehehe..bagus untuk perkembangan BABY walaupun ketika masih dalam kandungan lagi..itu lah info yang sy dapat hasil daripada pembacaan sy..tak kira la majalah or internet..zaman sekarang ni senang je untuk mendapatkan maklumat ..semuanya dihujung jari..

Antara perkara yang selalu sy cakapkan dengan BABY ialah diantara harapan seorang ibu terhadap anaknya..dan sy jugak seperti ibu-ibu yang lain jugak yang mempunyai harapan yang menggunung untuk anak masing-masing..
  • sy harap yang my Lil Boy ni ikut perangai PAPA..hihihi..( nenek cakap PAPA dulu masa kecik baik sangat..tak banyak perangai..tak kuat nangis..senang je nak jaga..senyum je PAPA bila dengar nenek cakap macam tu )..PAPA BABY dah start perasan..hehehe..
  • Lil Boy juga akan membesar sebagai seorang anak yang mendengar kata..dari kecik sampai la besar..same goes to your PAPA..
  • Mama juga harap Lil Boy akan ikut perangai PAPA tu je..tidak merokok,keluar malam, tidak merempit..
  • Lil Boy mama+PAPA ni akan jadi seorang anak yang soleh..jadi anak yang pandai dan jadi orang yang berguna untuk masyarakat..
Semoga Lil Boy mama+PAPA ni membesar dengan sempurna dan sihat..itu je harapan dan doa dari mama untuk BABY..semua orang tengah tunggukan kelahiran Lil Boy..:)..BABY mama ni kan cucu sulong sebelah mama dan also cucu sulong sebelah PAPA..and cicit sulong jugak untuk sebelah PAPA..:)..semoga semuanya dipermudahkan oleh ALLAH S.W.T dan berjalan dengan lancar..mama also BABY..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...