Thursday, December 13, 2012

::TERIMA KASIH HUBBY::


Terima kasih untuk Mr.HUBBY yang mommy sayang.. dan teramat sayang.. yang mommy sayang hingga akhir nafas mommy.. lelaki pertama dalam hidup mommy.. yang ajar mommy erti cinta, yang ajar mommy erti rindu.. yang menerima mommy seadanya.. menerima kelebihan dan kekurangan mommy dengan senyuman yang sentiasa terukir di bibir.. Alhamdulillah, tak jemu mommy panjatkan kesyukuran kerana dipertemukan dengan seorang lelaki yang terbaek untuk mommy..:)..tambahan sekarang ni lagi la mommy rasa jatuh cinta dengan Mr.HUBBY..dulu masa zaman bercinta sebelum kahwen, perasaan cinta tu 100%.. now bercinta lepas kahwen dan lepas ada anak ni dah bertambah jadi 500%.. hehehe..

Perenggan pertama tu terasa nak berjiwang-jiwang pulak ye.. hehehe.. tetiba pulak rasa cinta tu meluap-luap untuk Mr.HUBBY.. hehehe.. tengahari ni lunch dengan Mr.HUBBY lagi.. mommy ajak Mr.HUBBY ke Ipoh Parade.. mommy nak makan tom yam dan som tam.. mulut pun still pahit lagi.. tak tau nak makan ape.. dan seperti biasa Mr.HUBBY akan sentiasa ikut je ape yang mommy nak.. itu yang membuatkan lagi bertambah-tambah rasa cinta untuk Mr.HUBBY.. hehehe..

koew teow tom yam
som tam
udang goreng tepung
Errrrkkk, Alhamdulillah kenyang.. Mr.HUBBY punya nasi goreng lupa nak snap.. sebab kusyuk makan tom yam punya pasal.. memula mommy ambil sikit- sikit nasi Mr.HUBBY, then bila dah separuh tu, ajak Mr.HUBBY tukar pulak.. hehehe.. mommy makan nasi goreng, Mr.HUBBY makan koew teow tom yam.. Mr.HUBBY cam biasa la Ok je..:).. sayang B.. tetiba pulak rasa nasi goreng tu sedapp..

Lepas makan, berjenjalan kejap dalam Pesta Siam tu.. tengok baju-baju ada yang cantek-cantek.. tapi Mr.HUBBY pulak cakap tak cantek.. hmmmm, ok tak jadi beli.. mommy dah terbiasa, kalu Mr.HUBBY cakap cantek baru mommy beli.. :)..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...