Monday, December 3, 2012

::I CITY @ IPOH::

Best tak dengar tajuk tu??hehehe.. i city kini di Ipoh.. cewahhh, kemain lagi mommy ye.. nak jugak ada i city kat Ipoh ni.. tapi yang dekat Ipoh ni tak semeriah la macam di Shah Alam.. hehehehe.. tapi Ajeeq still happy dan teruja tengok pokok-pokok lampu ni.. best bila bawa Ajeeq ke tempat yang membuatkan Ajeeq teruja.. mommy dan Mr.DADDY pun tumpang teruja jugak..:)..












Then bila dah penat melayan Ajeeq berjanjalan di sini, kami ke Kedai Abe untuk menghilangkan kedahagaan.. hehehe.. mommy nak makan som tam.. nyummmii.. sedapnya.. while Mr.DADDY pulak boleh berjumpa dengan kawan-kawan sebab ini merupakan tempat melepak diorang.. tapi nasib la Mr.DADDY tak aktif sangat dengan aktiviti melepak ni.. hehehe..



IPOH.. yang kita nampak di highway.. disini lah tempatnya..

Then kami terus balik ke rumah, Ajeeq dah start tak nak duduk diam.. Ajeeq sudah mau jenjalan.. dah penat Mr.DADDY nak kejar dia.. hehehe.. on the way nak balik, kami singgah beli rambutan kuning.. hoyeee.. kegemaran mommy tu..:)..

moktan kuning..
Balik tu pulak layan Maharaja Lawak Mega.. serius best giler.. especially Jozan & Jambu.. memang meletup la lawak diorang,, gelak besar mommy, Mr.DADDY dan Ajeeq..:).. rasanya diorang ko yang ke final.. hehehe.. Boboi pun best jugak.. memang setiap minggu akan ternanti-nanti kan persembahan dari diorang.. sure kelakar habis..tapi Jozan tetap pilihan mommy..

mommy yakin diorang Juara Maharaja Lawak Mega 2012..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...