Friday, December 28, 2012

::SPECIAL TQ TO ANNE AYISH::

Rezeki ada dimana-mana.. hehehe.. skemanya ayat tu hoiiii.. ini perihal kisah semalam.. lepas balik dari pejabat, tengok-tengok Anne dah ada depan rumah.. huhuhu.. today Anne nak bagi roti jala with kuah durian dekat mommy.. hehehe.. sebelum tu dah dapat mesej masa mommy di office.. comfirm la mommy nak bila Anne tanya mommy nak ke tak roti jala.. kalo mommy nak, Anne nak hantar.. maklum la rumah kami dekat-dekat je.. hehehe.. untung la rumah dekat ni..:).. boleh merasa ape yang kawan masak.. hehehe..

Masuk rumah je tak sempat nak tukar baju, nak hidang elok-elok dalam pinggang, mommy dah ready untuk makan roti jala with kuah durian.. kesukaan mommy ni..:).. ape-ape yang boleh dimakan bersama kuah durian adalah kesukaan mommy..:).. kalau roti jala with kari ayam, mommy kureng sikit.. kalau tak makan pun tak pe, tapi kalau dengan kuah durian, wajib untuk makan.. hehehe..







Then dinner kami anak beranak pulak adalah menu yang dibeli di pasar malam.. hehehe.. semalam adalah hari pasar malam dekat dengan rumah, so mommy memang tak masak la.. buat mengada-ngada nak suruh Mr.DADDY pergi pasar malam.. hehehe.. 

mommy punya.. bihun sup tulang..
Mr.DADDY suapkan Ajeeq

Mr.DADDY & Ajeeq mamam nasi ayam
my lovely daddy

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...