Wednesday, June 6, 2012

::SALAM PERPISAHAN, NUR::

Selamat pagi buat semua..semalam punya aktiviti..makan malam salam perpisahan buat seorang sahabat.. Nur Aminah..huhuhuhu..makan malam ni mommy dan Mrs.Mama punya plan..last-last jadi jugak..ingatkan dah tak jadi sebab komitmen keja masing-masing..akhirnyaaaa, dapat lepak sesama sebelum Nur pindah ke KL..so malam ni makan malam kami di Sri Daud Corner, Silibin..sedapppp..our feveret port..

Mommy, Mr.DADDY dan Lil Hazeeq keluar dari rumah awal sikit, sebabnya nak beli kek dan juga rumah kami yang paling jauh..hehehe..then also nak singgah ambil Uncle Amin a.k.a Remy Ishak..:)..tak padan dengan kaki bersimen..huhuhu..berjalan laju je..:)..

Mrs. Mama dan Mr. Papa pun join tapi diorang lambat sikit sebab family Mr. Papa datang dari Terengganu..malam ni kami ambil order set..selalu makan menu asing-asing..masing-masing makan sampai sengkak..hehehe..last-last Daus yang licinkan semua lauk..hehehe..ye la, sebab kena simpan ruang sikit untuk masukkan kek pulak..hehehe..

Memang best makan malam kami kali ni..:)..masing-masing happy walaupun disebalik kesedihan perpindahan Nur..

ni la Uncle Amin a.k.a Remy Ishak..huhuhu..
Ibu Nur
Aqeela yang comelll..
mommy, daddy, ajeeq
opppp, berhenti!!..





kaki sape nih??

Lil Hazeeq

kek untuk Nur


Mrs Ezzad, Mrs Aizuddin, Mrs Firdaus
mommy, mama, ibu



bakal KP Kedah, KP Melaka, KP Terengganu..huhuhu..InsyaALLAH
turn Amin suapkan Nur

turn Din suapkan Nur
turn Mr.Daddy suapkan Nur
yeayyyy, turn mommy dan mama pulak

Untuk Nur,

Salam perpisahan dari kami semua..walaupun kejap je masa kita berkawan, tapi jangan lupakan kami semua disini..walaupun sedih Nur pindah, tapi actually happy sebab Nur dah dekat dengan suami dan Qeela membesar disisi ayah terchenta..semoga Nur dapat sesuaikan diri dan lebih berjaya dalam kerjaya lagi di sana nanti. nanti kalau kami ke KL sure, kami akan serbu rumah Nur..:)..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...