Thursday, June 21, 2012

::HAPPY BIRTHDAY MY LOVE::

18 Jun 2012..genap la usia My Love a.k.a Mr.DADDY yang ke 25 tahun..hehehee..sekali lagi diberi kesempatan untuk menyambut birthday Mr.DADDY..dan yang bestnya kali ni Mr.DADDY tengah bercuti, so boleh la rancang or plan something yang best untuk diingati..hehehe..tak de Mr.DADDY komited dengan tugas-tugas.. tapi sayang lah jugak sebab mommy tak bercuti, ada tugas penting yang perlu diselesaikan di pejabat. namun kuasa ALLAH S.W.T, mommy pulak diserang selsema..so, tak boleh nak aktif sangat la..hehehe..asyik bersin je..ape pun tak boleh..huhuhuhu..

So pada hari tu memang kami melekat je la..paginya kami brekfast sesama. then post wish birthday dekat wall FB Mr.DADDY..upload picture birthday boy pagi-pagi lagi..hehehe..cuma berpisah kejap masa mommy masuk office..tapi dalam pukul 11 pagi mommy dah minta kebenaran nak ke klinik, tak tahan dengan selsema ni..kena makan jugak ubat..then Mr.DADDY bawa mommy ke klinik, then dapat time off terus balik rumah nak berehat dan makan ubat..sure mengantuk kan kalau makan ubat selsema..

Tapi bersempena dengan birthday Mr.DADDY ni, mommy ada belikan something yang special buat Mr.DADDY..wallet!!!!!..hehehe, sebenarnya dah lama mommy beli, tapi mommy simpan nak buat hadiah birthday Mr.DADDY..original from Playboy..:)..yang paling best sebab Mr.DADDY pun suka, cantek katanya..pandai mommy pilih ikut selera Mr.DADDY..:)..



Then malamnya kami keluar berdinner @ David's Diner..sedapppp..makan ala-ala mat salleh pulak..dengan suasana mat salleh..sebenarnya pemilik kedai ni mat salleh, so dia buka cawangan di sini..malam ni kami mau makan burger..sedapppp..mommy try mozarella cheese chicken burger while Mr.DADDY pula double cheese burger beef punya..nyummmmiii..dan Lil Hazeeq pulak mommy suapkan side dish mommy iaitu mash potato dan curly fries..laju je Ajeeq makan..begitu juga mommy dan Mr.DADDY..






















Then bila dah selesai berdinner, kami mau cepat-cepat balik, sebabnya ade kek menunggu di rumah!!!!..hehehe..kek aiskrim kesukaan Mr.DADDY..:)..nak potong kek ni, dan orang yang paling sibuk sudah tentunya adalah Lil Hazeeq..sibuk sama nak pegang kek tu..:)..




Kepada suamiku,


Selamat Hari Lahir diucapkan.. semoga B panjang umur dan murah rezeki..semoga B sentiasa di rahmati oleh ALLAH S.W.T selalu..dan semoga kita dapat mengecapi kebahagian ini hingga akhir hayat kita..syg dan anak sayang B selamanya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...