Thursday, October 27, 2011

::MASTERCHEF::


Sy suka sangat dengan rancangan realiti tv nan satu ni..:)..really, really, really like it..:)..huhuhuhu..bermula dengan Masterchef US..then diikuti dengan Masterchef Australia..now sy follow Masterchef Malaysia..huhuhu..semangat..setiap malam Sabtu hingga Rabu..di Astro Ria jam 9.00 malam..

Sy suka dengan cabaran yang diorang hadapi, dan jugan cabaran untuk memasak mengikut masa yang ditetapkan..tambahan pulak kalau masakan yang dimasak tidak menjadi dan tak sedap..huaaaa..lagi la suspen nak menengoknya..

While Mr.HUBBY pun terpaksa la layan jugak Masterchef ni..huhuhu..disebabkan sy tak membenarkan Mr.HUBBY untuk menukar channel lain..hihihihi..sabar ye hubby..sekarang ni Mastercheff US dah masuk ke musim yang kedua while Masterchef Australia pulak dah memasuki musim yang ketiga..manakala Masterchef Malaysia baru membuka tirai untuk musim yang pertama..

Jom, jom, jom kita sama-sama layan Masterchef Malaysia..sambil-sambil tengok tu boleh la belajar dan tengok menu-menu yang diorang masak..kadang-kadang menu tu kita tak pernah tengok dan tak pernah rasa pun..boleh la menambahkan tahap pengetahuan lagi dalam bidang masakan ni..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...