Monday, May 9, 2011

::WISH FROM HUBBY::


Semalam, kita semua telah sambut Hari Ibu kan..iaitu pada 8hb..minggu kedua bulan May..dan tahun ni jugak 1st time sy dapat ucapan sempena sambutan Hari Ibu ni..dan semestinya daripada suami sy yang tercinta..En. Muhamad Izzad bin Ahmad Kamal..:)..sungguh sy terkejut, ingatkan tahun hadapan baru Mr.HUBBY nak wish..tapi tak sangka pulak Mr.HUBBY nak wish start dari tahun ni..start dari Lil HERO still inside lagi..hehehehe..now, sy dah boleh menerima ucapan selamat Hari Ibu dah la ye..suka, suka, suka..:)..

Ucapan daripada Mr.HUBBY sy terima menerusi wall FB sy..huhuhuhu..sekarang ni canggih, pelbagai cara dah boleh digunakan selain dari mulut dan jugak thru sms..


* kepada my lovely wife, selamat hari ibu b ucapkan..walaupun baby tak lahir lagi tapi tak lama lagi syg dah nak jadi ibu dah..semoga syg dapat jadi ibu yang terbaik untuk anak-anak kita nanti..b sayang syg dan baby kita *

Sungguh sy terharu bila baca ape yang Mr.HUBBY ucapkan untuk sy..:)..walaupun sy belum lagi dapat jadi ibu sepenuhnya, tapi sungguh sy terharu bila Mr.HUBBY menghargai sy..dan jugak harapan yang Mr.HUBBY sandarkan kepada sy..mengharapkan sy akan dapat menjadi ibu yang terbaik untuk anak-anak Mr.HUBBY..

* dear my lovely hubby, TQ so much..syg pun mengharapkan benda yang sama..terima kasih jugak sebab dah membahagiakan syg selama ni..syg dan baby bertuah sangat sebab dapat b sebagai suami dan papa *

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...