Monday, May 9, 2011

::THANKS KAWAN-KAWAN!!!::

Pagi ni masuk office dengan mood yang ceria..walaupun Isnin selalu dikaitkan dengan Monday Blues..dan pagi ni sy bersarapan dengan strawberi..nyummmmmiii..sedap walaupun dah tak segar sebab dah 2 hari turun dari Cameron Highland..


Terima kasih banyak-banyak dekat kawan-kawan yang tak pernah lupakan sy dan Lil HERO..:)..kemana pergi sy dan Lil HERO akan diingat selalu..hehehe..bertuah sy dapat kawan-kawan camni..sayang sangat dekat korang semua..

Sebenarnya office sy ada buat lawatan ke Cameron Highland untuk 2 hari 1 malam..so ramai la officemate yang pegi..sy pulak dah tak leh nak join sekali sebab tak leh nak naik bus lama-lama..kalo sy pun sihat mesti lagi best sebab dapat join depa semua..

So pagi ni sy dapat ole-ole daripada my officemate..1st sekali breakfast sy dengan buah strawberi..TQ sangat dekat my BFF..Nur Iwani binti Yazid..dan Wani jugak ada bagi keychain untuk sy..kenangan dari Cameron..dan sy jugak dapat 1 lagi keychain daripada K. Nor..TQ sangat to K. Nor..while Miera Edora pulak bagi kepit memo ukiran buah strawberi..( betul ke sy gelar benda ni cmtu?? )..hehehe...abaikan je, yang penting maksudnya sampai..:)..TQ to sahabatku Nur Mazidah a.k.a Miera Edora..:)..


TQ Miera Edora

TQ k. Nor

TQ Wani Yazid

Sekali lagi terima kasih diucapkan pada yang bagi ole-ole kenangan dari Cameron Highlands..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...