Sunday, May 1, 2011

::DINNER @ KUALA::

Dinner @ Kuala??Kuala Lumpur kah??Kuala Terengganu kah??Kuala Kangsar kah??..ooohh, tidak..Kuala Perlis je..:)..Ye, Kuala Perlis yang terletak di negeri Perlis Indera Kayangan..negeri yang sy stay sekarang ni..dari kecik sampai la ke besar..tp untuk makluman, sy tak dilahirkan disini ye..:)..

So malam ni dah plan dengan Mr.HUBBY dan MY LOVELY MOM nak keluar makan malam di Kuala Perlis..MY LOVELY HUBBY yang nak sangat makan kat sana..dah lama tak makan katanya..ye la dah almost 2 years since Mr.HUBBY stay dekat Ipoh..Malam ni kami ramai-ramai ke Kuala Perlis..My Sis pun ikut jugak..saja la ajak dia sama..dah lama tak keluar makan sekali dengan dia..

Malam ni ramainya la orang kat Kuala Perlis ni..maklum la malam minggu..dengan yang bercouple, dengan yang datang ramai-ramai dengan kawan-kawan, dengan yang datang berduyun-duyun dengan family..semuanya satu tujuan iaitu nak makan seafood..:)..nyummmmii..dan kami sekeluarga pun termasuk jugak lam kelompok yang datang berduyun-duyun dengan family untuk makan seafood kat sini..:)..

Dan seperti biasa kami akan ke kedai feveret lah..dah banyak kali sy dan family makan dekat kedai ni..masakan dia sedap esp tomyam dan siakap 3 rasa..so, ape lagi, sesi mengorder pun bermula..nasi putih + tomyam campur + siakap 3 rasa + telur dadar + kailan ikan masin + sotong goreng tepung..:)..cukup la ye..jangan tamak-tamak..ni pun dah cukup untuk membuatkan sy dan family terlantar kekenyangan..:)..

Orang ramai sangat dan kami jugak menunggu dalam jangka masa yang lama..huhuhu..sejam lebih menunggu..Mr.HUBBY cakap " kenyang makan angin malam "..heehehhe.. ye la, dah makanannya tak sampai lagi..sy tengok meja pun kebanyakkannya full..hmmmmm, tunggu punya tunggu punya tunggu, akhirnya sampai dah makanan yang kami order..Taaaraaaaaaa...Jom makan..:)..nyummmmmmiiiiii...









2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...