Tuesday, July 9, 2013

::HAPPY BIRTHDAY AJEEQ 2 YEARS::

Alhamdulillah, 01 Julai yang lepas, anakanda mommy dah genap 2 tahun.. Ya ALLAH, cepatnya masa berlalu, anak yang mommy lahirkan dulu kini dah membesar dengan sempurna..Syukur Alhamdulillah.. dan bersempena dengan hari lahir Ajeeq, mommy dan Mr.DADDY buatkan birthday party untuk Ajeeq.. sesaja buat makan-makan, panggilkan jiran-jiran, kawan-kawan balai Mr.DADDY dan jugak pejabat mommy..

Mommy buat majlis petang, selepas Asar.. tapi tak sempat nak snap gambar, sebabnya bila jadi tuan rumah, memang busy sesangat.. dan ditambahkan lagi dengan Ajeeq yang demam.. kadang-kadang tu memang nak berdukung je.. Ajeeq demam pun disaat-saat akhir.. tak boleh la cancel majlis, tempahan dan buat, jemputan dah dijemput.. so kami teruskan walaupun birthday boy demam.. hehehe.. 

Just nak upload sedikit gambar, tak banyak gambar yang diambil.. huhuhuhu.. ruginyaaaaaa.. antara menu yang ada mee kari + bihun goreng + sate + nasi impit + roti jala + nugget hot dog + pelbagai kuih muih + pelbagai makanan ringan..

gambar sebelum majlis.. ada terselit birthday boy disitu..
sesi potong kek..
kek birthday Ajeeq..

hadiah yang Ajeeq dapat..
antara isi didalamnya..
Malamnya Ajeeq memang dah merengek je.. nak dengan mommy je.. then bila Mr.DADDY bukakan hadiah yang Ajeeq dapat, terus segar bugar jadinya.. hehehehe.. kelakar tengok muka teruja Ajeeq bila dapat banyak hadiah.. hehehehe.. terus dah macam budak yang tak demam.. hehehehehe..

Dan yang best jugak Pn. Bonda dari Perlis pun sampai.. setahun sekali Tok cakap nak buat birthday cucu satu-satunya.. hehehehe.. demi cucu tersayang katanya.. untuk Mr.DADDY, terima kasih banyak-banyak sebab tolong mommy untuk majlis ni.. demi anak kita..

Untuk Ajeeq,

Selamat Hari Jadi sayang.. semoga membesar dengan sempurna.. semoga Ajeeq menjadi anak yang soleh.. jadi anak yang baik untuk mommy dan Mr.DADDY.. harta yang mommy ada dunia dan akhirat.. mommy sayang anugerah terindah mommy ni..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...