Monday, May 14, 2012

::QUEEN OF MY HEART::

SELAMAT HARI IBU

untuk dua orang wanita kesayangan dan kecintaan sy..Pn. Bonda a.k.a Aminah binti Salleh dan Pn. Ibu a.k.a Mazlinah Mohktar..kasih dan sayang sy buat mereka tiada bandingan..kasih sayang abadi hingga akhir hayat..


Pn. Bonda : Mak,, terima kasih atas segalanya..terima kasih sebab mengandungkan, dan lahirkan kakak..kakak sayang mak sangat..kasih seorang ibu memang tiada tandingan..takkan termampu dibeli oleh wang ringgit..kakak ingat semua memori-memori kita bersama..now kakak dah pun bergelar isteri dan kini menjadi seorang ibu..dan pastinya semua nasihat mak akan kakak dengar dalam melayari kehidupan kakak sekarang..tanpa mak, pastinya kakak tak mampu nak berdiri sendiri sekarang..bagi kakak, mak lah ibu terbaek yang kakak ada..mak sanggup berkorban semuanya untuk kakak dan adik-adik..kakak ingat lagi, masa kita hidup dalam serba kekurangan, tapi kami adik beradik tak pernah merasa kekurangan kasih sayang dari mak..walaupun kita berjauhan sekarang, tapi setiap detik dengupan jantung kakak, tak pernah kakak lupakan mak..apa yang kakak buat, apa yang kakak makan, pastinya kakak akan ingatkan mak..kakak sayang mak hingga akhir hayat kakak..


Pn. Ibu : Ibu,, terima kasih atas segalanya..terima kasih sebab mengandung, melahirkan dan mendidik suami pah sekarang.. tiada lelaki yang terbaek selain dari suami pah sekarang..teman pah dunia dan akhirat..terima kasih juga sebab menerima pah sebagai menantu dah ahli keluarga ibu..Alhamdulillah pah panjatkan kesyukuran buat Ilahi kerana mempertemukan jodoh dengan anakanda ibu, dan pastinya bertuahnya pah sebab jadi salah seorang ahli keluarga ibu..now pah tak merasa hidup sebagai seorang yang baru memasuki keluarga ibu, sebab ibu menerima pah dengan hati dan tangan yang terbuka..segala nasihat dan teguran yang ibu beri, pah semat dan simpan dalam hati..buat ingatan dan pedoman pada masa kini dan masa hadapan.. walaupun kita tinggal berjauhan sekarang, tapi itu tak membataskan hubungan kita..kasih sayang buat ibu sama dengan kasih sayang buat mak..tetap sama, tiada beza..

Semoga kedua wanita kesayangan sy ini, dirahmati oleh ALLAH S.W.T selalu..bahagia disamping anak-anak dan keluarga yang mencintai mereka..sy titipkan doa pada Ilahi setiap hari buat mereka, wanita yang sy sayangi..sy sayangkan mereka hingga akhir hayat sy..aminnn..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...