Tuesday, September 6, 2011

::CERITERA LEBARAN K.A.M.I Part 3::

Hari raya yang ke-6..

Walaupun dah hari raya yang ke-6, tapi kami still dalam mood raya lagi..mau jenjalan beraya lagi..hehehe..suka, suka, suka..hari ni Mr.HUBBY habis  kerja pukul 1 tengahari, then petangnya kami dah plan nak ke rumah Aizuddin_Shiela..nak beraya dengan diorang..lagipun nak bawa Ajeeq jenjalan ke rumah diaorang..last kami berjumpa pun masa sy lahirkan Ajeeq..Din & Shiela datang melawat di hospital..

Dah siap-siap semua, pukul 5 lebih sampai rumah Shiela..kami dihidangkan dengan char koew teow+lontong+kuih raya..marveles..memang sedap..best. best. best dapat makan lontong..huhuhuhu..dari hari pertama raya lagi sy mencari-cari rumah sape la yang buat lontong raya ni..tapi frust sebab tak de..tapi akhirnya dapat jugak makan kat rumah Shiela..hehehe..TQ so muck dik..then banyak benda yang diborakkan coz dah lama tak berjumpa..dah 2 bulan..

Irfan pun dah semakin berisi badannya..mantap+chubby..geram je sy tengok lengan dan pahanya..cam nak gigit-gigit je rasa..hehehe..geram sangat..lepas perut semua dah kenyang, masa untuk balik...Ajeeq pun dah mengantuk dan mau tidur..:)..to Shiela, Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir dan Batin..Special TQ untuk duit raya Ajeeq tu ye..:)..

*sy just update ceritera lebaran yang ada pic je..huhuhu..walaupun banyak sangat ceritera lebaran yang nak dikongsikan tapi sayangnya tak de pic..huhuhu..terima kasih untuk tuan rumah yang sudi menerima kami sebagai tetamu di Hari Lebaran ini..:)..
1)  Kak Nor sekeluarga..
2) Azila & Zabidi..
3) Cik Burn & Kak Ila sekeluarga..
4) Abg Nizam sekeluarga..





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...