Tuesday, April 2, 2013

::SELAMAT PENGANTIN BARU C.LI & C.ANN::

Hujung minggu yang lepas, kami sekeluarga telah balik ke kampung.. ke rumah nenda tersayang di Sijangkang, Klang.. balik sebab na kenduri sambut menantu..:).. oyeaaahhhh, best, best.. dah 2 tahun rasanya rumah nenek tak berkenduri.. :).. kali ni bapa saudara Mr.HUBBY yang berkahwin..

Mr.HUBBY terpaksa mengadjust hari off la.. sebab cuti rehat untuk semua anggota dan pegawai PDRM dah dibekukan serentak di seluruh negara.. siap diumumkan dalam berita lagi.. kerlasss Mr.HUBBY.. cuti beku pun umum dalam tivi.. hehehehe..

So kami bertolak balik ke Klang hari sabtu pagi, pukul 8 lebih gerak balik.. kali ni mommy yang drive.. while Ajeeq jadi peneman setia mommy.. sebabnya Mr.HUBBY tidur je dekat belakang.. maklum la orang baru balik kerja.. lepas ni dah boleh la mommy dengan anak balik Perlis berdua je kalau Mr.HUBBY tak dapat nak balik sama.. hoyeeeeeaaayyy.. jom layan pic sepanjang majlis.. yang ni mommy ambil pic yang diupload dalam Instagram je.. nanti gambar penuh akan di upload dan ceritakan kemudian..


















To Cik Li dan Cik Ann,

Selamat Pengantin Baru.. semoga kekal hingga ke akhir hayat.. tabah dalam menghadapi dugaan dan cabaran di alam perkahwinan.. dan semoga cepat-cepat dapat baby.. supaya bertambah lagi sepupu kitaorang.. hehehehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...