Thursday, February 21, 2013

::MISI MENCARI KAIN::

Ini aktiviti dikala waktu lunch tadi.. sempat lagi walaupun lunch kejap je kan.. hehehe.. dah alang-alang nak lunch dengan Mr.HUBBY, terus la ajak Mr.HUBBY pergi menyervey kain jap.. kain nak buat baju raya.. heheheehe.. teman tahun ni, Pn. Ibu dah gitau nak warna kelabu.. kitaorang OK je.. lagipun Mr.HUBBY dan Ajeeq pun tak de baju melayu warna kelabu lagi..

Kami ke Kamdar tadi.. sebab dekat je dengan pejabat mommy ni.. elok la waktu lunch pun bukannya lama pun.. huhuhuhu.. sebelum nak ke Kamdar, kami ke Mc.D dulu.. nak isi perut.. gara-gara Mr.HUBBY yang nak sangat makan Mc.D.. mommy prefer nasi sebenarnya tengahari ni.. tapi dah mulut suami nak makan Mc.D.. ikut je la..


bini yang berisi...
laki tu halus je.. hehehehe..

Selesai makan, baru masuk Kamdar.. tercari-cari jugak warna kelabu yang berkenan di hati.. dengan pilihan kain yang sedap dipakai.. ermmmm, pusing pi, pusing mai.. tak de jugak yang dibeli.. hehehee.. tapi ada 1 warna yang mommy berkenan.. kainnya warna kelabu hijau.. cantekk..

taraaaa, cantek kaler ni.. kelabu hijau..
Then terus je balik pejabat.. masa lunch dah tamat.. hehehe.. tapi yang bestnya Mr.HUBBY cakap malam ni nak pergi tengok kat Jakel pulak.. hoyayyyy.. malam ni try servey-servey di Jakel pulak.. kot-kot ada yang berkenan.. ok, dahhh.. itu je entry untuk hari ni.. mommy nak sambung buat kerja jap.. byeee.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...