Friday, April 20, 2012

::CERITERA ULANGTAHUN PERKAHWINAN::

ALHAMDULILLAH..bersyukur ke hadrat Ilahi..18 April 2012 merupakan hari genap atau ulangtahun perkahwinan yang ke-2 buat sy dan Mr.HUBBY..sekejap je masa yang berlalu..rasanya macam masih terngiang-ngiang lagi di telinga sy saat Mr.HUBBY menerima akad nikah kami..rupanya memori itu telah dua tahun berlaku..

Alhamdulillah sekali lagi, kami masih lagi bersama..dan harapan sy, semoga hubungan suci kami ini kekal hingga ke akhir hayat kami..Insyaallah..begitulah hendaknya..kini sy dan Mr.HUBBY mempunyai Anugerah Terindah kami..cahaya cinta kami berdua..

Untuk Mr.HUBBY : selamat ulangtahun perkahwinan B..semoga kasih sayang kita akan kekal hingga ke akhir hayat..terima kasih juga sebab dah membahagiakan syg selama ni..dari kita berkawan, bertunang dan now syg dah jadi isteri B..sungguh indah kehidupan syg dengan melayari bahtera mahligai cinta bersama B..lelaki yang syg cintai..perjalanan kehidupan kita masih panjang, hope kita akan kekal bahagia, tabah dalam mengharungi ape jua dugaan yang melanda alam rumahtangga kita..









Sememangnya kami masih lagi mentah dalam melalui alam rumahtangga yang penuh dengan cabaran ini, namun hati harus dimatangkan supaya kami akan dapat melalui semuanya dengan tabah. lepas ni, terlalu panjang lagi perjalanan hidup kami bersama, harap semuanya diredhai dan diberkati ALLAH S.W.T sentiasa.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...