Thursday, December 1, 2011

::AJEEQ TEMAN DADDY MAIN BOWLING::

Semalam sy, Mr.HUBBY dan Ajeeq ke Ipoh Parade..nak main bowling..tapi Mr.HUBBY je yang main..mommy dan Ajeeq jadi penyokong kuat Mr.DADDY..malam ni ada perlawanan persahabatan bowling antara balai Mr.HUBBY iaitu Balai Pusat, IPD Ipoh dengan Balai Kampung Rapat, Medan Gopeng..seawal jam 7.45 kitaorang gerak ke Ipoh Parade..sampai je sana tengok dah ramai orang..

Mulanya sy segan jugak nak ikut, tapi memandangkan nasib ada Ajeeq tak de la malu sangat..then bestfriend Mr.HUBBY dan isterinya Zabidi & Azila yang merangkap jiran kami jugak pergi, so boleh la sy sembang-sembang dengan diorang..walaupun ada jugak kawan-kawan Mr.HUBBY yang sy kenal, tapi tak serapat dengan Zabidi & Azila..

Malam ni mood Ajeeq tersangat-sangat la OK..senang hati sy tengok..senyum je memanjang..sape yang nak dukung pun Ajeeq tak kisah..OK je..tak de nak merengek-rengek segala bagai..pastu Ajeeq ada dapat duit raya jugak..kawan daddy yang bagi..jom jom tengok picture yang sy snap sepanjang malam tu..

nma sy muhammad zamir hazeeq
mlm ni Ajeeq nak teman daddy main bowling


ni daddy Ajeeq..






daddy, ramai kwn daddy ckp muka kiter sama la..:)







ajeeq love u mommy..
mommy, muka kiter sma tak??:)










thumb's up after strike





daddy, ambat g ke nk abish??ajeeq dah nantuk..
While sementara Mr.DADDY tengah kusyuk dan fokus main bowling, sy dan Ajeeq jenjalan masuk dalam Parkson..niat di hati saje je nak cuci mata, tapi bila dah pegi baby department, terus juling biji mata nampak sale..huhuhuhu..rasanya cam ade duit lebih dalam purse ni..hehehee..boleh laaaa, dah alang-alang sampai sini..

Terus ke Baby Kiko, then tengok ada kasut yang cantek-cantek..Ajeeq kan dah nak masuk 5 bulan dah, so memang sy nak pakaikan kasut dah untuk Ajeeq..anakanda sy tu dah semakin besar..sini banyak pilihan, tak sama cam Jusco yang tak de pilihan..huhuhuhuhu..dan hasilnya...........taraaaa.....



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...