Wednesday, November 20, 2013

::HARI INI ~ PEMANIS 27::

Alhamdulillah hari ni genap 27 tahun usia mommy ye.. ermmmm, dah semakin bertambah usia, dah semakin matang untuk melalui kehidupan di dunia ni.. dan dikala usia ni mommy bersyukur punya segalanya yang indah-indah dalam hidup mommy.. punya keluarga yang sentiasa menyayangi mommy, punya suami yang mencintai mommy, punya anak yang merupakan penyeri dan amanah dalam hidup mommy..

Sungguh kebahagiaan itu milik mommy dikala ini.. dulu mak dan arwah walid yang membahagiakan mommy, now turn Mr.HUBBY pulak membahagiakan mommy seadanya, semampunya Mr.HUBBY.. Syukur teramat kepada Ilahi diatas segala nikmat yang mommy dapat hari ni..

Dan hari ni banyak dapat wish selamat hari jadi melalui FB.. terima kasih untuk kawan-kawan dan ahli keluarga yang ucapkan dan mendoakan kesejahteraan hidup mommy.. 


Dikala hari lahir ni, mommy cuma mendoakan untuk diri sendiri, moga ALLAH kekalkan kebahagiaan ini menjadi milik mommy selamanya.. murahkan rezeki kami sekeluarga.. juga sentiasa dirahmatiNya sentiasa.. Aminnn..

2 comments:

  1. happy birthday mommy..

    Moga diberi kebahagiaan dunia dan akhirat :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...