Monday, May 13, 2013

:: HUJUNG MINGGU K.A.M.I::

Pabila menjelmanya hari Sabtu dan Ahad, dalam kepala mommy memang ingat nak berjenjalan je.. hehehe.. cuma yang berkesempatan nak berjenjalan tu bergantung kepada jadual kerja Mr.HUBBY.. dan Alhamdulillah, hari Sabtu lepas dapat jugak bawa Ajeeq jenjalan.. walaupun Mr.HUBBY masih lagi dalam mode stand by, tapi boleh la kalau nak jenjalan dalam Ipoh je.. kalau dapat panggilan call dari balai pun, boleh lari balik.. So mommy ajak Mr.DADDY ke AEON Stesyen 18.. nak window shopping.. nak tengok-tengok handbeg dan baju.. kot-kot ada yang mommy berkenan.. tambahan sekarang time sale..huhuhu..

Kami keluar tengahari sikit, boleh lunch dekat luar.. so pagi tu kami breakfast roti dengan telur je.. huhuhuhu.. then mommy kemas-kemas rumah, basuh baju dan sidai.. baru la boleh berjenjalan dengan hati yang tenang.. kalau tak, asyik fikir yang umah tak kemas, baju tak basuh.. huhuhuhu..

tudiaaaa, boss kecik duk seat depan.. dengan rambut terpacak kemain lagi..








mommy yang dah tembun



Ajeeq takut ngan ayam Nando's
dari jauh berani la.. hehehehe..
Hari Ahad pulak kami tak kemana-mana.. duk rumah je sambil layan movie apa yang ada lam Astro tu.. hehehe.. dan kalau tak keluar, mommy akan memasak la.. itu je pun aktiviti masak.. cuma dikala hujung minggu.. pagi-pagi tu mommy bangun keluar ke pasar Tanjung Rambutan.. tengok ada seorang budak orang asli jual petai.. cian pulak mommy tengok.. tu yang boleh beli petai dan buat sambal udang petai tu.. huhuhuhu..

ikan merah goreng garing-garing..
sayur petola
sambal petang ngan udang..
Aktiviti dikala ahad, bangun, makan, tidur balik.. huhuhu.. pastu tengok TV..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...