Wednesday, March 6, 2013

::LUNCH PIZZA SAMPAI SENGKAK::

Sempoi tak tajuknya?? hehehehe.. itu adalah aktiviti bersama rakan-rakan sepejabat dikala waktu tengahri rehat semalam.. semalam, kami semua tak keluar, sebabnya mau delivery pizza.. so makan di pejabat aje.. with kawan-kawan yang sentiasa hu ha.. :).. bahagia sungguh mommy di pejabat bila bersama rakan-rakan..:).. walaupun kadang-kadang stress bekerja, tapi kawan-kawan la punca keseronokan untuk bekerja.. hehehe..

Ok, dah-dah, kita terus ke entry mengikut tajuk yang telah diberikan.. hehehe.. kebetulan semalam Anne ada baucer untuk pizza.. memang murah sangat.. 3 pan pizza regular size dengan 3 mangkuk soup of the day dengan harga RM 38.00.. memang berbaloi la.. disitu kita dah jimat RM 30.00 kalau beli harga biasa.. so, terus je setuju bila Anne suggestkan nak beli dan makan pizza.. kami share-share duit la.. then kami ambil 2 set.. dapat la 6 pizza dan 8 soup..

So, inilah hasilnya..








Special TQ kepada Anas sebab jadi sponsor terbesar untuk beli pizza ni.. so kami yang lain-lain perlu keluarkan RM5 je seorang.. oyeayyyyy.. untung la jadi orang bujang dapat BR1M.. kami yang kaum-kaum ibu ni tak dapat ler nak merasa.. sayang tak boleh nak mengambil pic orang-orang yang makan pizza ni.. hehehe.. sebabnya masing-masing khusyuk makan.. tag nama je la kat sini nanti.. hehehehe.. kalau ada gambar masa tengah makan ni, mesti lagi meriah..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...