Tuesday, November 20, 2012

::MY SWEET 26, ALHAMDULILLAH::


Hari ini menjelma lagi..Alhamdulillah.. 20 November 2012.. genap umur mommy 26 tahun..:).. Syukur masih diberi kesempatan untuk bernafas di bumi milik ALLAH S.W.T ini walaupun umur telah bertambah..masih sweet ke kalau dah 26 tahun?? hehehe.. bagi mommy, walaupun setiap tahun umur kita bertambah, tapi setiap tahun adalah ada sweet yang tersendiri..:).. sukaaaaa..


Tahun ni tahun yang kedua mommy sambut birthday sebagai mommy..dan tahun ketiga sbagai isteri kepada Mr.HUBBY..:).. Alhamdulillah.. dan pada tahun ni, memang lengkap dan sempurna hidup mommy.. ye la, walaupun masih ada lagi pencapaian yang diinginkan, namun tetap bersyukur, mommy punya segala-galanya yang membuatkan mommy bahagia sekarang ni..:).. mohon supaya Allah kekalkan kebahagian dan berdoa sentiada semoga kebahagian itu sentiasa menjadi milik kami sekeluarga..

Semalam, bila tarikh dah berubah, mommy terima ucapan daripada Mr.HUBBY yang mommy cintai.. dengan kucupan istimewa..hehehe.. tapi jangan fikir yang bukan-bukan ye..:).. then terpandangkan wajah anakanda mommy yang sedang lena diulit mimpi..:).. sungguh tenang bila dapat menatap wajah anak.. wajah yang sentiasa mommy rindukan walaupun berpisah sekejap masa bekerja..

Dan hari ni, di pejabat semuanya wish birthday.. juga di lama sosial facebook.. penuh wall mommy dengan ucapan selamat hari lahir.. terima kasih kepada yang ucapkan selamat buat mommy.. dan pastinya ada jugak officemate yang bertanya celebrate birthday di mana malam ni?? lunch ni ke??..hehehee.. lunch tak boleh la, sebab Mr.HUBBY kerja.. malam nanti mungkin boleh..:).. tapi serius mommy tak tau lagi ape plan daripada Mr.HUBBY..:)..

Hadiah?? bab hadiah mesti la kena ada dan wajib ada..hehehe.. pemberian daripada suami tersayang.. actually benda ni dah lama mommy nak.. dan akhirnya Alhamdulillah dengan Izin Allah dapat jugak..:).. suka sangat.. bila dah dapat rasa best sangat sebab memang teringin sangat.. hehehe..:)..tunggu entry tentang hadiah ni ye..hehehe..

Dan yang pasti, ada harapan disebalik tarikh hari ni.. moga harapan itu menjadi benteng arus kehidupan yang bakal dilalui kelak.. Aminnnn..:)

1 comment:

  1. Happy Birthday! may Allah bless You =) . Moga sentiasa di kekalkan dlm kebahagiaan. Amin...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...