Sunday, January 1, 2012

::NOTA CINTA UNTUK SUAMI::

Suamiku,

Hanya engkau yang aku cintai
Hanya engkau yang aku kasihi
Cuma dirimu yang bertahta dihati ini
Harapanku untuk menjadi isterimu didunia
Dan bidadarimu di akhirat kelak

Pintaku supaya engkau juga akan terus mencintaiku
Seperti mana aku mencintaimu
Seadanya kamu

Suamiku,

Saat engkau menerima akadku
Saat aku menjadi amanah buatmu
Tiada apa yang aku impikan
Selain setia dan terus menyayangimu
Dan harapanku juga sama
Supaya engkau terus mengasihi dan mendampingi aku

Suamiku,

Hanya zuriat yang mampu aku hadiahkan buatmu
Hadiah yang paling bermakna dan berharga untukmu
Zuriat hasil cinta kita
Tanda kau adalah kesayanganku

Ketika aku sakit untuk melahirkan zuriat buatmu
Pada ketika nyawa berada dihujung nafasku
Tiada lain yang aku inginkan
Supaya cahaya cinta kau dan aku lahir ke dunia dengan selamatnya

Suamiku,

Engkau satu-satunya lelaki yang bertahta dijiwa dan ragaku
Tiada dua, tiga dan seterusnya
Kelak diakhirat, kau tetap insan yang bernama suami

Suamiku,

Andainya ajal sebagai pemisah kita
Akan ku sayangimu hingga akhir nafasku
Dan kuharap akan jadi penemanmu hingga ke hujung nyawa kita.......

with  LOVE,
ISTERIMU

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...