Tuesday, February 22, 2011

::WARKAH DARI DUBLIN::

Hari ini seperti biasa sy akan balik rumah untuk makan tengahari..menikmati keenakan masakan dari MY LOVELY MOM..after makan, sy duk rileks-rileks jap atas sofa sementara jam menunjukkan pukul 2 untuk kembali ke pejabat..tiba abang posmen sampai..posto,posto..:)..yeaaayy,setemnya bukan dari Malaysia..rupanya WARKAH DARI DUBLIN untukku..istimewa dari adik tersayang Syed Mukhtar @ Momo..

" Assalamualaikum...
          Dengan harapan semua berada dalam keadaan sihat sejahtera..muta kat sini sihat jer..suhu masa muta tulis ni agak sejuk lagi..tapi, Insyaallah akan panas balik dalam permulaan March ni..
          Anyway muta harap BABY dalam kandungan ok-ok jer.. makan banyak-banyak untuk BABY and jaga kesihatan diri baik-baik untuk your BABY.. Anyway, masa muta tulis ni nak dekat Valentine's Day.. So nak wish Happy Valentine's Day to akak and your husband ABG IJAT..
          Masa muta tulis ni muta ada melawat Museum kat Dublin City, then muta nampak kad ni..then tingat nak tulis untuk akak..hehehe..
          Nanti muta akan cuba carikan pakaian BABY dan pakaian untuk akak..tapi tak janji untuk dapatkan yang terlalu branded.. Anyway, baju untuk muhidin and muhamad dah belikan dah..Maybe nak belikan phone untuk muhamad sekali..Akak nak Iphone??..Tapi yang version 3G la.. yang latest 4G tu mahal je sangat..
          OK kirim salam kat mak and semua..SAYANG & RINDU semua.. I'll back on early August..
LOVE U sister!!.."

huhuhu..x sangka plak my Lil Bro nak hantar kad camni..selalunya kami contact melalui phone dan fb je..pape pun TQ..tak sabar nak jumpa bila dia balik nanti..rindu la nak bersembang-sembang sampai lewat malam..


senyum..:)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...