Wednesday, July 1, 2015

..::HAPPY BIRTHDAY ABANG 4Y::..

Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy Birthday to Abang , Happy Birthday to you

Bangun pagi tadi ceria je sebab harini happy birthday Abang katanyaaa.. siap tanya Adik lagi, " adik nak tak makan kek happy birthday Abang?? ".. hehehehehe..



Assalamualaikum, harini 1 Julai 2015, genap la anakanda sulong mommy ni umur 4 tahun.. Ya ALLAH kejapnya masa berlalu.. now anakanda sulong mommy dah 4 tahun dan dah jadi Abang..








Tahun ni, anakanda dah start sekolah tadika.. hurmmmm.. mommy rasakan cam, macam semalam je mommy baru lahirkan Abang.. macam baru semalam je mommy ditolak keluar dari dewan bedah tu.. setiap saat mommy tak lupa sayang.. dari saat mengandung, melahirkan dan membesarkan Abang.. especially masa start conrtaction tu.. masa lahirkan Abang mommy sakit lama.. 11 jam sayang.. semuanya masih segar diingatan mommy.. tak de siapa mampu untuk hapuskan memori saat-saat mommy lahirkan Abang..

So ucapan untuk Abang,

Selamat Hari Lahir untuk anakanda sulong mommy yang terchinta.. dah 4 tahun dah Abang.. doa mommy semoga Abang terus membesar bagaikan juara.. Abang jadi anak yang terbaik dan soleh untuk mommy dan Mr.DADDY.. Mommy dan Mr.DADDy sangat-sangat sayangkan Abang.. dulu kelahiran Abang la yang mommy dan Mr.DADDY nanti-nantikan.. now Abang dah ada Adik.. mommy harap Abang jadi Abang yang baik untuk Adik.. dapat jaga Adik.. dapat sayang Adik.. Semoga Abang sentiasa dibawah rahmat Ilahi.. mommy sayang Abang !!!!!!!..
Eh eh, dalam banyak-banyak tu kenape gambar dengan Mr.DADDY tak de?? hehehee.. gambar dengan mommy dan Adik je.. opssss.. meh la kita tepek gambar Abang dengan Mr.DADDY sekeping..

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...