Tuesday, January 21, 2014

::CERITERA HARI CUTI K.A.M.I Part I::

Assalamualaikum.. Alhamdulillah, baru berkesempatan nak mengupdate blog.. masih lagi busy sebenarnya, tapi kena curi-curi la masa nak update.. kalau tak, memang bersawang la blog mommy ni..:).. ok, mari kita bermula bercerita.. cerita masa cuti umum Maulidur Rasul.. kejadian minggu lepas.. heheheehe.. so cuti di pertengahan minggu, memang tak dapat nak berjenjalan jauh la.. dekat-dekat pun jadi la..:).. janji dapat melakukan aktiviti bersama-sama with my little family dan my BFF Iwana Yazid..

So pada hari tu memang mommy dah plan dengan kengkawan pejabat yang kami nak berkelah di Ulu Kenas, Kuala Kangsar.. sebelum ini pernah mommy bercerita dah tentang perkelahan ni.. dan ini perkelahan kedua kami semuaaaa.. lepas ni officemate cakap nak jadikan aktiviti bulanan kami.. saja jenjalan bawa anak-anak mandi air terjun.. airnya tak dalam, tapi yang penting air sejukkkk..

Kami bertolak dari rumah jam 11.00 pagi, dah set dengan kengkawan yang lain.. berjumpa di Tol Jelapang.. so dapat berkonvoi bersama-sama ke destinasi.. sampai je orang dah ramai.. tapi masih ada tempat dan pondok-pondok yang kosong.. so kali ni kami amik sebuah pondok, untuk diletakkan segala bekalan makanan, dan beg-beg yang ada..









Dah siap makan, perut kenyang, baru la boleh mandi manda..:).. bestnyerrr.. dengan kesejukkan air terjun tu.. uiiiii.. menggeletar badan, tapi seronok..










Tengok Ajeeq, duduk je kat batu tepi tu.. dengan pelampungnya.. hehehehee.. langsung tak nak masuk berendam dalam air.. kalau Mr.HUBBY dukung je, nangisnya kemain lagi.. hehehehehe.. sejuk sangat la Ajeeq.. kengkawan yang lain steady je..:)..

Lepas dah agak lama berendam, baru masing-masing naik atas.. mommy pulak makan untuk 2nd round.. hehehehehe..:).. lapar la lepas dah mandi-mandi ni.. hehehehee.. bila dah siap makan nasi, terus tukar baju la.. sejukkkkk duduk dalam baju basah ni.. lepas ni kita pergi lagi ye kengkawan semuaaaa.. ngeh ngeh ngeh..:)..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...