Thursday, December 5, 2013

::MAKAN PAGI GENG BREKFEZ::

Salam dan selamat pagi.. nak story tentang kisah semalam.. sekarang ni dah jarang-jarang mommy update blog ni.. kenape entah, sifat kemalasan tu ada dekat situ.. adoiiiii.. kena buang cepat-cepat ni sifat ni.. kena buang jauh-jauh.. kalau tidak bersawang la blog mommy ni.. 

Semalam pagi kami di office ada buat makan-makan.. ada kengkawan yang nak masak lebih, so kita bawa pa yang patut nak dibawa.. mommy punya menu yang dibawa adalah yang paling senang.. hehehehe.. malu la pulak nak gitau, telur dadar je.. hehehehe.. antara menu yang ada semalam ialah nasi putih + asam pedas + sardin + telur dadar + udang goreng tempoyak + sayur goreng + nescafe panas.. nyummmmiii.. makan la sampai kenyang.. Alhamdulillah dengan rezeki Ilahi..:)

all the menu
asam pedas Reen
sardin Memin
teluq dadar ceq punya
sayur campur Cik Da
udang tempoyak Cik Da jugakkk
air nescafe k.faz
ini lah kami geng brekfez pkmd kinta.. :).. muka semua boolaattt..:).. maklum la kaum ibu..
Tapi gambar nasi pulak tak de.. nasi k.Linda yang masak.. ibu mengandung yang bertudung biru..:).. Untuk makan tengahari pun kami ulang makan lagi.. sedap, sedap, sedap.. nanti kita buat lagi la, kita semua kan rajin masak..

1 comment:

  1. Ok terliur pulak tengok. Hmm Ayu x pernah rasa udang tempoyak tu. Resepi ada? Kalau ada, share eh?

    Anyway, nak exchange URL boleh? Before this my URL was bnsyg-stories.blogspot.com and new URL ialah ayuni-stories.blogspot.com. Let me know ye nanti? Tq

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...