Wednesday, October 10, 2012

::SEPETANG @ PENANG::

Bersempena dengan kepulangan kami ke kampung halaman Mr.DADDY hujung minggu yang lepas, dapat ler berjenjalan ke Penang..huhuhuhu..dah lama nak ke Penang, sebabnya nak mencari Penang Medical College..adik mommy yang tengah study di University College of Dublin akan balik dan meneruskan pengajian perubatannya di sini.. so mommy dengan Mr.DADDY memang kena servey tempat dulu la..then nak carikan rumah sewa juga untuk adik mommy tu sepanjang 2 tahun dia dekat Penang ni nanti..

Kami bertolak dari rumah keluarga Mr.HUBBY dalam pukul 3 petang..dekat je Sg. Petani dengan Penang..Ajeeq memang happy je kalau bab berjalan..sama cam mommy..hehehehe..sibuk nak pakai kasut.walaupun dalam rumah.. tak sempat-sempat nak masuk dalam kereta..:)..haii la anak..

my prince charming
mommy love you daddy..
kami yang bahagia..


Ajeeq & mommy
mommy & mak tok
Mr.HUBBY & Idham
Ajeeq & Ibu
tengok Ajeeq tu, bukan main lagi naik moto besar..
yeayyy, dah jumpa..:)
budak kecik tu yang paling comeyyy..
Mr.HUBBY pulak ambil peluang berjumpa dengan teman lama.. teman zaman persekolahan di SMK Padang Besar.. Idham..Idham pun sekarang bekerja sebagai PDRM jugak.. di Balai Pusat, IPD Timur Laut.. Mr.HUBBY cakap cam best jugak duduk Penang..huhuhu.. tapi mommy tak nak la..jammed..sesak nafas..huhuhu..sebab Penang banyak jalan sehala..

Asalnya plan nak ajak Mr.HUBBY naik Bukit Bendera.. mommy tak pernah naik Bukit Bendera lagi.. dah banyak kali sampai ke Penang tapi tak pernaik naik Bukit Bendera..hmmmm.. tak pe la, tak de rezeki kali ni.. next time maybe..:)..hope Mr.HUBBY berpegang pada janjinya kali ni.. kalo tak tunai, mommy nak mogok..hehehehe..

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. kan..penang mmg terkenal dengan jammednye.. dulu dok sana asal nak kua jer kena tgk masa..lau x alamatnya bawak rotilah ehhe ONEWAY semuanya...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...