Thursday, November 3, 2011

::MISS THEM SO MUCH::

Sy rindukan mereka..mereka yang sy sayang..walaupun ikatan kami hanya persahabatan, tapi sy sayang mereka..nilai persahabatan sy bersama mereka tersangat la tinggi..tak de sape yang boleh mengganggu gugat nilai persahabatan itu..selama 3 tahun sy menyulam nilai persahabatan itu bersama-sama..

~ Hasnida Che Kamaruddin~

~ Noor Azimah Azizan~

Dua sahabat yang sy rindu sangat ketika ini..

~ rindu nak bergelak ketawa sesama~
~ rindu nak makan sesama~ breakfast & lunch together..
~ rindu nak keluar shopping sesama~
~ rindu nak bergossip sesama~

macam-macam la aktiviti yang sy rindu nak lakukan bersama-sama dengan mereka..

Now masing-masing dah jauh..sy di Perak, K.Azim di Kedah & K.Da di Perlis..last jumpa diorang masa sy balik pantang di Perlis..sy rindu untuk berjumpa dengan diorang lagi..sekarang hanya telefon dan facebook je yang menghubungkan kami..kami akan sentiasa berkongsi masalah..dan jugak saling menasihati antara satu sama lain..semoga persahabatan kami akan kekal hingga bila-bila..tak terpisah dek jarak yang jauh..






1 comment:

  1. nangis k.da baca ni....syg sgt kat pah n zimah..ampa berdua bukan takat kawan bagi k.da..tapi sahabat sejati dan adik yg sgt2 kda syg...keihklasan kita dlm bersahabat membuatkan kita bersatu hingga kini walaupun jauh....sesaat pun k.da tak pernah lupa kenangan2 bersama ampa berdua..k.da/azimah/pah..best friend forever n ever....

    -mamamisi-

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...