Wednesday, November 20, 2013

::CERITERA PEMANIS 27::

Ok, next entry untuk ceritera pemanis 27 mommy..:).. kali ni kami celebrate awal sikit birthday mommy.. awal 1 hari je.. :).. tak de la nak celebrate ape sangat, just keluar dating berdua je dengan Mr.HUBBY yang tercinta..:).. then Mr.HUBBY turut hadiahkan sesuatu untuk mommy.. hehehehe.. sesuatu yang mommy suka dan sesuatu yang mommy nak sesangat.. nanti kiter story ok..

Kali ni lunch berdua je, kebetulan Mr.HUBBY offday.. sebabnya pada hari ni Mr.HUBBY kerja, so memang dah tak boleh nak lunch sesama, then malamnya pulak office mommy ada operasi, so memang tak boleh nak dinner bersama-sama.. diatas faktor kerjaya masing-masing.. so kami decide untuk lunch awal la..:).. mommy tak kisah, apa-apa pun ok je..

disini la kami lunch sesama
my man


birthday girl
makan kek sepotong kongsi 2 orang.. hehehe.. feeling romantik gitu
wanita pemanis 27
chocolate indulgence tetap menjadi pujaan hatiku

Kami makan-makan, kami sembang-sembang, kami gurau-gurau.. semua itu membuatkan kami bahagia seadanya kami.. mommy bersyukur punya suami sebegitu.. walau hidup serba sederhana, tidak mewah tapi hidup ini ceria disisi suami terchenta..

mommy punyer
Mr.HUBBY punyer
Dan ini lah hadiah yang dapat daripada Mr.HUBBY.. hehehe.. jom kita tengok isi dalamnya..


purse Elle
Tadaaaaaa, disebabkan purse lama dah terkoyak rabak, time nak keluarkan duit pun malu nak keluarkan purse.. hehehehe.. ini je yang mommy nak buat masa terdekat ni..:).. harga?? biarlah rahsia.. siapa yang nak tau, pergi la butik Elle yang berhampiran dengan anda.. hehehehe..

Untuk Mr.HUBBY, terima kasih untuk lunch dan hadiah untuk mommy.. walaupun birthday sebelum gaji.. hihihihi.. I Love You So Much Hubby.. mmmuuuaaaahhhh..:)

1 comment:

  1. happy bday kak pah.. moga pjg umo murah rezeki n bahagia dunia akhirat..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...